måndag 23 januari 2012


Gjort sista tåg bytet nu och är hemma i Falun om ca en timme.
Idag gick vi upp omänskligt tidigt alltså kring 8a på morgonen, de är nå sjukt va självmordsbenägen jag blir av att gå upp den tiden. Men efter några koppar kaffe drog vi in till Kramfors på möte med syon där det gick över förväntan, dom var riktigt hjälpsamma och det slutade med att jag fick börja på undersköterske utbildningen den 6e februari fastän jag kom med så kort varsel samt att jag ska plugga upp några fler ämnen som gör att jag kan få mitt slut betyg nångång! Klockrent med andra ord, så nu blir det flytt uppåt i landet tidigare än väntat alltså om 1 & 1/2 vecka!! Jag känner mig LYCKLIG!

Jag var så rädd att det skulle till att dröja 1-2 månader till innan jag kunde flytta upp och jag ville fan inte vara utan mitt hjärta så länge, men nu återstår ett litet problem.. boende!
Men jag ska ringa deras bostadsbolag imorgon och kolla hur det ser ut med inflyttningsdatum och liknande.

Kompis det går bra nu!


2 kommentarer:

  1. Hej gumman. Gud vad kul att di börjat blogga igen :)
    Önskar dig all lycka men vi måste ju ses innan du åker!
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Om det är mössan eller glasögonen du menar så är dom upp ifrån Lugnet :)

    SvaraRadera